
Tomatsås, spenatblad, skogschampinjoner, paprika, cocktailtomater, ost och oregano. In i ugnen på 250 grader i runt tio minuter och min middag var klar. Så gott och enkelt. Hade Charles inte somnat så tidigt hade han älskat maten. Även om pizza i regel inte är den nyttigaste maten går det att göra den rätt hälsosam beroende på vad man väljer att toppa den med. Sedan handlar allt som vanligt om proportioner. Jag tycker det är ett toppensätt att få i sig själv (och sitt barn) en massa grönsaker på ett festligt sätt. Kanske något för helgens mys?
